Klacht Incassopartners: Incassopartners vallen me lastig op alle mogelijke manieren terwijl ik netjes afbetaal iedere maand

Cher2017

Er is al een betalingsregeling die loopt. Elke maand betaal ik 50 euro aan Segoria voor het eind van de maand. Toch heeft Segoria het doorgegeven aan incassopartners waardoor de kosten verder op zijn gelopen. Wat dus al niet in orde is omdat ik heb bewezen dat ik (door een printscreen op te sturen naar incassopartners) iedere maand netjes heb betaald op de 23ste of 24ste.
Nu heb ik dus incassopartners achter me aan omdat ik niet zou betalen. Bewijs aangeleverd. Krijg ik de melding dat ik te laat heb betaald. Duidelijk aan de datums te zien van niet. Vervolgens is de respons dan gaat het vast om een andere regeling en een andere schuld. Ook zeker niet het geval want het kenmerk klopt met de betalingen die ik heb gemaakt. Nu bellen ze iedere dag, krijg ik dreigementen over gerechtelijke procedure, sms'jes iedere dag, e-mails naar het verkeerde e-mail adres terwijl ik telefonisch en per e-mail de juiste heb doorgegeven.

Dus ik betaal termijnen op tijd, ik heb ze daarover geïnformeerd met bewijsstukken en toch blijven ze zeggen dat het niet klopt. Plus dat ze me lastig vallen en dat mag ook niet.

Goed nazoeken en informeren waarom de betalingen niet geregistreerd zijn bij Segoria of Incassopartners terwijl ze wel zijn gedaan en er afbetaald werd een bedrag wat boven de beslagvrije voet gaat. Daarnaast wil ik er niks meer van horen. Ik doe mijn plicht en betaal netjes toch wordt het doorgestuurd naar incassopartners en weer een bedrag bovenop mijn openstaande bedrag en wordt ik lastig gevallen.

Ik wil excuses op papier, dat het uitgezocht wordt waar mijn geld dan naartoe is gegaan, dat mijn inkomsten onderzocht worden zodat ze een bedrag kunnen vaststellen aan de hand van mijn beslagvrije voet (dat wordt een lager bedrag dan nu loopt maar dat is hun eigen schuld dan hadden ze hun werk maar fatsoenlijk moeten doen) de verhoging omdat het doorgevoerd is naar een ander incassobureau moeten eraf en ik betaal gewoon het bedrag wat vastgesteld wordt aan de hand van de beslagvrije voet.

Incassopartners is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Incassopartners?