Klacht Incassopartners: IncassoPartners weigert dossier te sluiten

florian

TransIP snapt niet hoe een rechtsgeldige aanmaning werkt en wil onterecht incassokosten zien. Dit is al meerdere malen betwist, maar wordt nu via IncassoPartners afgedwongen. De hoofdsom is allang betaald, maar IncassoPartners weigert op inhoudelijke wijze te communiceren over het sluiten van het dossier. Alsof je tegen een betonnen muur praat.

Incassokosten worden kwijtgescholden en het dossier wordt gesloten.

Incassopartners
    Beste F.L. van Dillen,

Bedankt voor je bericht!

Uit je bericht begrijp ik dat je het niet eens bent met de incassokosten en de communicatie met ons over het aldan niet sluiten van het dossier.

De kosten zijn verschuldigd omdat de vordering niet op tijd is betaald en er wel aangemaand is. Aanmaningen worden verstuurd per email, brief en via het controlepaneel. Ook worden er sms-berichten verstuurd naar de contactgegevens die door jou zijn opgegeven. Omdat er meerdere facturen openstonden zijn er meerdere berichten verstuurd.

We kunnen de kosten om deze reden niet laten vallen en verzoeken je tot betaling over te gaan. Zolang we niets ontvangen blijft de vordering openstaan.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

IncassoPartners

florian
IncassoPartners kan op geen enkele wijze onderbouwen dat aan het vormvereiste van een juiste aanmaning is voldaan en blijft hun vordering doordrammen. Dat terwijl de hoofdsom (waar TransIP recht op had) allang betaald is.

Ook een klacht indienen over Incassopartners?