Klacht Incassopartners: oplichterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 396173
Gebruiker
sky
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Incasso partners wat een oplichters ook net zoals wish en klarna. ik heb ze gezegd als ze mij nu nog een keer een bericht sturen of bellen ik een advocaat in handen ga stellen vor harrassment. Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt als de gene van de vorige comment ik was verhuisd nooit de spullen gekregen anders staan zelfs nog in transit al bijna een jaar en daar willen ze geld voor zien nou dacht het niet, Grootste oplichters ooit Nooit ook met Wish in zee gaan die reageren nergens op .je wordt beantword met een automatich bericht

De oplossing

dat de harrasment ophoudt ik betaal niet voor iets wat ik nooit ontvangen hebt en staat ook in het recht boek dat als er niets wordt geleverd dat er niet s betaald hoeft te worden

1 reactie

  1. Auteur
    Incassopartners
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lock, bedankt voor uw bericht!

    Wij begrijpen dat u ontevreden bent met de situatie zoals die nu is. Het is echter zo dat het tijdig doorgegeven dient te worden wanneer er artikelen niet ontvangen zijn. Dan is het nog mogelijk om de facturen te crediteren en/of te annuleren. Voor het doorgeven zijn meerdere manieren beschikbaar.

    Wij hebben uw vanuit uw dossier een email gestuurd met de bij ons bekende contactgegevens van de webwinkel. Zij zijn de enige die de factuur kunnen aanpassen.

    Mocht u bewijs ontvangen waaruit blijkt dat de factuur geannuleerd is ontvangen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    Incasso Partners Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sky
Datum
Uiteindelijke oplossing
nogmals de dossier sluiten want dit zijn oplichters praktijken zij weten net zo goed dat Wish niets meer laat horen dat is bij andere klachten ook te vernemen .Nogmals ik betaal niet voor iets wat nooit ontvangen is of zelfs nog in transit zit
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Incassopartners?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen