Klacht Incassopartners: Slechtste incassobureau ooit

Mariette1980

Oplichters eerste klas zijn jullie. Ik mail en bel me kapot al sinds augustus.
Jullie werken samen met Wish. Nog zo'n oplichters. Spullen komen niet of kapot aan. En de spullen die ik wel heb wil ik betalen maar jullie sturen niet werkende links. Waarschijnlijk omdat jullie er meer achter elkaar sturen. Ik kom steeds in het zelfde dossier terecht. Ik wil nu een oplossing en kom niet aan met dat Wish het moet oplossen want die reageren ook nergens op. Automatische antwoorden via de site, geen contactmogelijkheden en via twitter reageren ze niet. Mailadres van Wish ontvangen van een collega van jullie met de woorden 'mail hun maar, zo hebben meer mensen succes gehad'. En daar krijg ik alleen een ontvangstbevestiging. Hopen jullie dit door te kunnen zetten aan een deurwaarder en mij op meer kosten te jagen? Onprofessioneel hoor.

Per direct een overzicht van de 4 wel behouden items die ik al betaald had aan Klarna maar die zomaar dit bedrag gestorneerd hebben. En een betalingsoplossing voor deze 4 items. Rest van dossiers sluiten.

Incassopartners
    Beste M.E.O. Dorregeest, het spijt ons als het contact met ons kantoor als onprettig is ervaren. Inhoudelijke kwesties dienen helaas wel echt met de webshop opgelost te worden aangezien wij alleen over de betalingen gaan. Als er door u betalingen aan Klarna zijn gedaan maar deze zijn teruggestort, dan heeft dat zeer waarschijnlijk te maken met het ontbreken van een (volledig) betalingskenmerk of een verkeerd ingevuld kenmerk. Maar als u ons een betaalbewijs stuurt zullen wij dit direct voor u nagaan. Als u vragen heeft kunt u tijdens kantoortijden altijd telefonisch contact met ons opnemen, of een email sturen.

IncassoPartners

Mariette1980
Geen enkele reactie van dit bedrijf. Zoals verwacht. Aangezien ze namelijk ook niet op emails reageren.

Ook een klacht indienen over Incassopartners?