Klacht Independer.nl: Foutief advies met grote gevolgen

BD

In 2014 wegens slechte afhandeling van een schade ben ik gaan shoppen voor een nieuwe autoverzekering.

Op dat moment liep er schade en schuldvraag, maar gezien de houding van de toemalige verzekeraar voelde ik al aankomen dat ik de pineut zou zijn.

Daarom via de telefoon met Independer gebeld voor een nieuwe verzekering voor tevens ook mijn nieuwe auto ivm bovenstaande schade.

Tijdens dit gesprek heeft Independer mij geadviseerd met Onna Onna in zee te gaan. Independer heeft aangeven dat er een lopende schade was dus Onna Onna zou over een paar maanden controleren op de premie bij te stellen.

Inderdaad is de schade bij mij verhaalt en zo geregistreerd in Roydata. Vervolgens kreeg ik een bericht van Onna Onna dat zij mij uit de verzekering gingen gooien.

“Wij accepteren geen min jaren” was de uitleg. Dat kwam voor mij als een verrassing. Het was immers aangeven dat dit een optie zou zijn. Zowel bij Onna Onna als bij Independer wilt niemand verantwoordelijk nemen voor deze fout.

Resultaat is nu dat ik al jaren een durdere verzekering moet hebben aangezien ik nu bij de acceptatie vragen moet doorgeven dat ik ooit eenzijdig ben opgezegd. (Dit verjaard dus ook niet!!)

Nu is dit dus financieel een probleem maar ook mijn auto verzamelhobby heeft hier onder te lijden. Aangezien ik elke keer bij het afsluiten weer dit hele verhaal moet oprakelen. Met de nodige frustratie en verbaasde medewerkers die niet snappen dat dit zo is gelopen in de tijd.

Gewenste Oplossing
Ik wil dat Independer als tussen persoon de verantwoording pakt en dit oplost.

Resultaat moet zijn dat ik niet meer aansprakelijk ben voor de opzegging door het foutieve advies van Independer.

Kortom ik ben blij als ik gevrijwaard ben van de eenzijdige opzegging. Het zou Independer ook sieren mij te compenseren voor de nu te hoge premies die ik heb moeteen betalen.

Independer kan deze kosten zelf inzien aangezien ik wel nog altijd via hun mijn andere auto’s ook heb verzekerd.

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Independer.nl?