Klacht Independer.nl: Geen service en erg langdurig traject

Lou

Al bijna een jaar wachten wij op herstelwerkzaamheden van onze badkamer, er blijkt een lekkage te zijn in warmwaterleiding. Tot op heden is er vrijwel niets gebeurd. Er is een aannemer aangesteld, die weinig van zich laat horen. Er is een schade expert die een offerte goedkeurt, afkeurt en vervolgens weer goedkeurt (zelfde offerte). Dit alles onder leiding van bedrijf, aangesteld door de verzekeraar, die ons niet op de hoogte houden, waar ik continue achteraan moet bellen om te horen of er nog wat gebeurt...
We moeten continue achter mensen aan, niemand voelt zich ook maar iets verantwoordelijk. Er wordt moeilijk gedaan over offertes, er worden dingen toegezegd en later weer ontkent. Elk bedrijf legt de schuld weer bij het andere bedrijf, erg vermoeiend. En intussen zitten we al bijna een jaar zonder badkamer en douche.

Iemand die met ons meedenkt en ervoor zorgt dat onze vragen beantwoordt worden en dat er spijkers met koppen worden geslagen. En een (financiële) tegemoetkoming voor al het wachten(stress) en achteraan bellen.

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Independer.nl?