Klacht Independer.nl: Independer belazert de boel op een walgelijke manier en geeft ook verzonnen adreswijzingen door

suzanne

Independer reageert niet na aangeven met problemen met account aanmaken na overlijden partner en uiteindelijk hebben ze een adreswijziging doorgegeven aan zorgverzekeraar terwijl verzekerde niet verhuisd is. Ook na direct reageren op deze mail en klachten indienen geen enkele reactie van independer. Vandaag bevestiging van zorgverzekeraar ontvangen dat ze verhuisd is en vanaf nu haar post op een ander adres gaat ontvangen. Krankzinnig en gelukkig heeft zorgverzekeraar alles gelijk ongedaan gemaakt en huidige adres blijft zo. Wat een walgelijk zooitje daar bij independer. Elke keer whatsapps met je praat nu met een expert... nee hoor een idioot. Mails van manager van blije klanten, nee hoor manager van ontevreden klanten die antwoord op vragen willen hebben. Ongelooflijk! Ik wordt pisnijdig van dat soort debielen die hun klanten duperen en in dit geval een hoogbejaarde die al veel ellende heeft meegemaakt. Ik raad iedereen aan om deze achterlijke organisatie met autisten te mijden als de pest/corona! Ook heel veelbelovend te horen dat ze nooit reageren op klachten. Ik vind wel dat jullie dit bekend moeten maken onder consumenten zodat ze independer kunnen mijden en gebruik maken van instanties waar wel mensen werken die hersen hebben.

De fouten herstellen, excuses aanbieden voor schofterig gedrag en zorgen dat verzekerde account kan raadplegen want ze hebben behalve de zorgverzekeraar misschien ook verzonnen adreswijziging doorgegeven aan woonverzekeraar of aansprakelijkheidsverzekeraar. Geen idee. Misschien weten hun achterlijke experts dat of hun manager van niet blije klanten dat

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Independer.nl?