Opgelost door Independer.nl: Independer beweert dat zij de verklaring van de duitse verzekeraar niet hebben ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 327090
Gebruiker
Honnie60
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zijn van Duitsland naar Nederland verhuisd en hebben via Independer onze nederlandse autoverzekeringen afgesloten. Om de schadevrije jaren over te nemen moesten wij van onze vorige duitse autoverzekeraar een officiele verklaring opsturen waarin o.a. de schadevrije jaren vermeld staan.
Na ontvangst van deze verklaringen heb ik deze direct (via het postkantoor) opgestuurd.
Een dag later kreeg ik al (via de mail) mijn “aangepaste polis”, maar nu zegt Independer dat de verklaring van mijn man zijn schadevrije jaren niet is aangekomen! De verklaringen zijn circa 1 week na elkaar verstuurd.
Het gaat n.b. om 36 schadevrije jaren!
Ik heb de afgelopen anderhalve week diverse keren Independer gebeld om te vragen of de verklaring was aangekomen, waarbij ik diverse keren een half uur in de wacht stond voordat ik een medewerk(st)er aan de lijn kreeg.
Mij werd geadviseerd om vlast de ingescande verklaring te mailen, maar vanochtend ontving ik een mail dat de verklaring niet “origineel” is en de schadevrije jaren van mijn man aangepast worden op 0!
Direct weer Independer gebeld omdat ik ervan overtuigd ben dat de door mij persoonlijk gestuurde originele verklaring ergens bij Independer moet liggen, zij beweren nu dat de fout bij de nederlandse post ligt.
Ik ben ontzettend boos en heb nu spijt dat wij niet rechtstreeks bij een verzekeringsfirma de polissen hebben afgesloten.
Nogmaals; de verklaring moet naar mijn mening gewoon ergens bij “Independer” rond slingeren.

De oplossing

Ik wil dat Independer de verklaring gaat zoeken omdat ik niet geloof dat zij deze nooit ontvangen hebben! En de schadevrije jaren weer op 36 terug zetten, en anders de ingescande gemailde verklaring accepteren. De manier waarop dit wordt behandeld komt op mij over alsof wij frauderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Honnie60
Datum
Uiteindelijke oplossing
Andere verzekeraar
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Independer.nl?