Opgelost door Independer.nl: Independer doet aan systematische zelfverrijking

sad Opgelost
P. Snijdewind

In het WAM-register leest mijn verzekeraar dat de RDW mijn auto op 10/7 geëxporteerd heeft, onder vermelding dat 'de tenaamstelling op 20/6 beëindigd is' (door sloop in Noorwegen). Independer houdt 10/7 aan als export datum, weigert daarmee de premie te restitueren vanaf 20/6 en steekt het verschil in eigen zak. En dat doen alle verzekeringen in dit soort situaties, zeggen ze. Hetgeen niet juist is, zeggen de door mij gebelde verzekeringen zoals Peugeot en Ditzo.
Waarom er twee verschillende data zijn begrijpt Independer niet en weigeren ze uit te zoeken onder het motto 'wij houden ons aan het WAM-register'. Dat register functioneert waarschijnlijk bij verkoop (vrijwaringsbewijs) uitstekend, maar in gevallen als dat van mij (sloopbewijs d.d. 20/6) niet of niet altijd. M.i. is het een systematische manier van zelfverrijking

Independer betaalt mij de sinds 20/6 te veel betaalde premie terug en houdt haar werkwijze eens kritisch tegen het licht.

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

P. Snijdewind
Zonder opgaaf van reden verandert Independer de RDW-exportdatum 10/7 opeens in 20/6 'omdat u daar om vraagt'. Maar ik vraag er al twee maanden om! Waarom kan het nu wel??? Daar weigert Independer op te antwoorden! Kom op Independer, jullie zeiden toch zelf dat in het WAM-register van de RDW 10/7 staat en dat jullie daaraan vasthouden! Als 'omdat u daar om vraagt' het antwoord zou zijn op mijn vraag, zouden jullie toegeven mijn premiegeld te hebben gehouden als ik er niet twee maanden om gezeurd had!! Dus nogmaals: waarom is opeens 20/6 de datum waarop de tenaamstelling eindigt?

Ook een klacht indienen over Independer.nl?