Klacht Independer.nl: Independer heeft zorgverzekering niet opgezegd

Klachtnummer
# 582710
Gebruiker
MLA Vercammen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In december bij Independer aangevraagd over te willen stappen naar een andere zorgverzekering. Een mail ontvangen dat het geregeld was.
Nu blijkt dat de oude verzekering niet opgezegd is door Independer waardoor de nieuwe verzekering niet in kon gaan. De nieuwe verzekering zou veel goedkoper zijn. Volgens zowel de oude als de nieuwe verzekering zou independer het nog kunnen herstellen, maar independer zegt dat het niet mogelijk is. Daarbij komt ook nog eens dat het telefoonnumer van Independer niet op de site te vinden is (we hebben het nummer via FTBO gekregen).

Gewenste oplossing

Independer moet alsnog regelen dat ik bij de oude verzekering uitgeschreven wordt, met terugwerkende kracht en dat de nieuwe verzekering geregeld wordt. Als dat niet kan, dat wil ik het teveel betaalde vergoed krijgen van Independer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Independer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen