Klacht Independer.nl: Independer is een zeer slechte maatschappij met onkundig personeel!

Marc1988

Een klacht indienen heeft totaal geen zin bij Independer. Helaas heb ik op 18 mei 2016 een aanrijding gehad met een vrachtauto op de snelweg A15 t.o.v Hardinxveld-Giessendam. Ik kwam de invoegstrook op en er stond een grote file. tussen een vrachtauto en een personen auto was genoeg ruimte om in te voegen. Ik ben dus gaan invoegen en dat was gelukt. De vrachtauto die ik dus al voor was geeft gas en rijdt zo achter tegen mijn voertuig aan. Ik ben er dus van overtuigd dat de aansprakelijkheid bij de tegenpartij ligt. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een email van de schadeafdeling van Independer, met de mededeling dat ik volledig aansprakelijk ben voor de schade. Dit valt voor mij niet te bevatten. Volgens de schadecoach moet je als je invoegt al het overige verkeer voor laten gaan. Dus eigenlijk kan je pas in gaan voegen als de file voorbij is, en dit kan wel uren duren. Er was ruimte genoeg om in te voegen dus waarom ben ik dan volledig aansprakelijk als er iemand achter mij tegen mijn voertuig aanrijdt? Ik heb afgesproken dat de schadecoach mij om 13:30 uur zou bellen. Deze afspraak is niet nagekomen. Aan het einde van de middag heb ik met de schade afdeling gebeld, en de hoorn werd er wel twee keer aan toe erop gegooid. Ik vind dit geen stijl en zeer klantonvriendelijk.

Dat de aansprakelijkheid niet bij mij maar bij de tegenpartij neer gelegd wordt!

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Independer.nl?