Klacht Independer.nl: Independer tandongevallen verzekering keert bedrag niet uit.

A. Uzun

Tandongevallen verzekering van independer keert het bedrag niet uit, omdat mijn zorgverzekering met de aanvullende verzekering vergoedt is. Terwijl ze onderling af kunnen handelen, zodat het niet van mijn aanvullende verzekering hoeft afgeschreven te worden. De nota's van de tandarts gaat automatisch naar de zorgverzekeraars en die keert het uit, als je gedekt bent. Terwijl in de schadeformulier aan kan geven of het vergoedt is door je huidige zorgverzekeraar of niet. Je zou dan verwachten dat ze verder onderling afhandelen. Nu kan ik minder gebruik maken van bijvoorbeeld de mondhygiënist, doordat mijn aanvullende tandartvergoeding verbruikt is. Ik vindt een achterlijke verzekering om alleen klanten binnen te halen tijdens de wissel van zorgverzekeraars door gratis de tandongevallen verzekering aan te bieden. Het is een flop.

Gewoon het bedrag waar ik recht op heb, uit keren in contanten.

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Independer.nl?