Klacht Independer.nl: Independer website niet transparant met de schadevrije jaren!!!!!

Klachtnummer
# 577248
Gebruiker
Meliss
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb onlangs (na meer dan 3 jaar) een autoverzekering afgesloten bij Allianz Direct via Independer ervan uitgaande dat mijn schadevrije jaren weer na 3 jaar op 0 zouden staan. Echter, tijdens het afsluiten van de verzekering via Independer en vervolgens het doorgaan via de website van Allianz Direct, stond er nergens dat zij geen 3 jaar, maar 4 jaar hanteren om de schadevrije jaren te laten vervallen. Ik heb dan ook de verzekering afgesloten met het idee dat dit 3 jaar is, dit staat overigens ook overal op de Independer site, MAXIMAAL 3 JAAR en anders ben je de schadevrije jaren kwijt en zij hebben dit ook automatisch voor mij ingevuld bij de stappen die gezet moesten worden. Nu krijg ik van Allianz Direct te horen dat het bij hen 4 jaar is en dat mijn schadevrije jaren weer -5 zullen zijn. Belachelijk, dit is niet transparant op de website van Independer is vermeld. Indien ik mijn verzekering bij hen opzeg, dan zal Allianz Direct de -5 jaren weer vermelden in Roy Data en begin ik helemaal weer opnieuw. Ik heb contact gehad met Independer maar zij zeggen hier niets aan te kunnen doen terwijl de informatie toch echt ontbreekt op de website van Independer. Zie bijlage.

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn schadevrije jaren naar 0 gaan of dat de verzekering (die ik eind november heb afgesloten) met terugwerkende kracht wordt vernietigd zodat ik bij een andere verzekeringsmaatschappij wel bij 0 kan beginnen want dankzij Independer kan dit niet!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Independer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen