Klacht Independer.nl: Niet juist gehandeld premie betaling

Klachtnummer
# 38381
Gebruiker
Ronny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Ik was 3 weken te laat met betalen van mijn premie ivm : niet kunnen inloggen in mijn internet bankieren en blokkering van mijn rekening daardoor heeft Independer binnen 3 weken mijn auto verzekering stopgezet.
In deze korte periode heb ik een aanrijding gehad en mijn auto was niet verzekerd, wij betaalden altijd op tijd nooit te laat voor 43 euro zit ik nu wel lekker in de shit.

De oplossing

Polis gewoon hervatten per 01-03-2013 en onze schade gewoon behandelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Independer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen