Klacht Independer.nl: Niet nakomen afspraken Independer en bijzondere starre houding en Roy data invullen.

Klachtnummer
# 420522
Gebruiker
1e klacht Independer AutoVerzekering
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de overstap van de autoverzekering van Independer naar de ANWB (rijveilig) is door de ANWB geen melding gemaakt bij independer, waardoor er twee verzekeringen lopen, vanaf 29 aug 2019.

In het eerste gesprek met de klantenservice van Independer, 27 jan. 2020, 16:10 uur, werd aangegeven dat als de gegevens van de ANWB werden toe gezonden de verzekering zou worden stopgezet en restitutie zou plaats vinden. Afgesproken was dezelfde week (week 5, 2020) retour te bellen en de betreffende gegevens van de ANWB via de e-mail toe te zenden.

Omdat de ANWB de gegevens per post heeft gestuurd en de gegevens nog niet ontvangen zijn, is contact opgenomen met Independer, 29 jan. 2019, 12:16 uur, om te melden dat er niet gereageerd kon worden in week 5 van 2020.

Hier werd gemeld dat de verzekering pas gestopt kon worden als de verzekerde zelf contact op zou nemen en dat van restitutie geen sprake kon zijn.

Door deze starre houding van Independer en volledig in tegenspraak met het eerste contact met Independer wordt de klant de dupe van de overstap problematiek, tevens lopen er nu twee verzekeringen.

Theo Rowaan.

De oplossing

Independer verzekering stoppen vanaf ingangsdatum ANWB verzekering, 29 aug. 2019, Roy data invullen tbv. schade vrije jaren, zodat de schade vrije jaren alsnog gekort kunnen worden op de premie van de ANWB.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Independer.nl?