Klacht Independer.nl: Opzegging toezeggen en vervolgens weer ongedaan maken, zonder daar zelf over te berichten.

S29112017

Per 1 oktober mijn autoverzekering opgezegd per post. Helaas is de brief nooit aangekomen toen ik op 26 oktober erachter kwam dat er weer een bedrag is geïncasseerd heb ik gebeld met independer. De verzekering kon met terugwerkende kracht beindindigd worden indien in kon bewijzen dat ik op die datum ook de brief had aangemaakt en zij vroegen mij het originele document toe te mailen. Het document heb ik op mijn laptop aangemaakt waarin ook duidelijk te zien is waarin deze was aangemaakt op welke datum en zelfs welke tijdstip. Dit heb ik gemaild. Mail terug gehad dat de verzekering niet per 1 oktober maar per 4 oktober met terugwerkende kracht beëindigd zal worden, omdat de auto per die datum door de nieuwe eigenaar is verzekerd. Prima. Ik heb een mail gestuurd of ik over desbetreffende periode een creditnota kan krijgen. Mail terug met dat het geregeld worden. Aantal weken later een herinnering ontvangen. Weer een mail gestuurd dat de auto per 4 oktober beëindigd zou worden. Mail terug dat de verzekering niet meer met terugwerkende kracht beëindigd kan worden, omdat mijn verhaal en document niet klopt. Dit is nooit eerder gemeld. Zo onprofessioneel. Vervolgens ieder mail steeds hetzelfde mailtje terug dat mijn verhaal niet klopt. geen toelichting met wat er niet precies klopt. Uiteindelijk een mail gehad dat de document niet op 1 oktober, maar 26 oktober is aangemaakt. Weer een bewijs gemaild waarbij duidelijk staat aanmaakdatum 1 oktober en bewerkingsdatum 26 oktober. 26 oktober bewerkt, omdat ik de document toen weer had geopend na contact met independer en mij was gevraagd het document te mailen.

Zeer frustrerend dat er iedere keer weer overheen wordt gekeken, wanneer de document nou origineel is aangemaakt.

En dan hebben ze weer iets nieuws. Ze gaan daar verder niet meer op in. Ze eisen nu dat ik de originele brief moet gaan zoeken die ook daadwerkelijk op de post is gegaan. Ik heb geen idee waar ik die brief die zoek is geraakt moet gaan zoeken.

Als ik dit eerder had geweten had ik de brief persoonlijk bezorgd.

Daarnaast vind ik het totaal niet netjes dat:
1). eerst een mail wordt gestuurd dat het akkoord is.
2). pas wordt gereageerd als ik vraag waarom ik een herinnering heb ontvangen.
3). Mij iets wordt gevraagd wat totaal onmogelijk is.
4). Voor 1 auto een dubbele premie willen ontvangen over dezelfde periode.

Ik wil betalen over de periode dat ik de auto in mijn bezit had. Niet over een periode dat de auto door de nieuwe eigenaar al verzekerd is.

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Independer.nl?