Klacht Independer.nl: SLECHTE VERZEKERAAR

mok am

Mijn auto heb ik via Independer bij Delta Lloyd verzekerd . Op 20 maart heb ik helaas een schade moeten melden bij Independer. Vervolgens is er een expertise geweest. De schade expert heeft de auto Total loss verklaard. Volgens Independer was ik verplicht om de auto af te staan aan de expert en vervolgens is de auto verkocht aan een opkoper. Independer heeft mij aangegeven het restant bedrag van de schade over te boeken. Na enige tijd niks vernomen te hebben, heb ik opnieuw contact opgenomen met Independer .Toen werd mij door dhr. ....... aangegeven dat het dossier naar Delta Lloyd gestuurd is ter beoordeling / goedkeuring. Ik heb daarna contact opgenomen met Delta Lloyd, daar werd ik verwezen naar Independer. Independer zou volgens Delta Lloyd zelf de schade afhandeling moeten regelen. Opnieuw heb ik contact gezocht met dhr ..... van Independer. Hij geeft alweer aan dat zij deze schade niet afhandelen, omdat Delta Lloyd hier eerst op moet reageren. Ik word al lange tijd van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zit al ruim een maand zonder auto en beide partijen weigeren mijn schade uit te keren en schuiven dit op elkaar af.

Ik wil dat mijn toegekende schadebedrag zo snel mogelijk word uitgekeerd. Ik wil niet de dupe zijn van het heen en weer verhaal van beide partijen

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Independer.nl?