Klacht Independer.nl: verzekering die ik niet heb aangevraagd opgedrongen

klacht1974

er is een verzekering afgesloten op een adres waarop ik nooit gewoond heb en ze hebben eigenhandig gegevens aangepast op die aanvraag omdat de opgegeven gegevens niet klopten. Het adres was niet correct qua straat en postcode, dit hebben ze aangepast.
Ze hebben aan de hand van deze niet door mij gedane aanvraag mijn gegevens gewijzigd. (ik vermoed dat iemand een aanvraag heeft gedaan op mijn naam maar niet alle gegevens had) nu heb ik de begeleidende mail opgevraagd bij de polis maar die kunnen ze mij niet verstrekken.
Op mijn vraag of zij eigenhandig persoonsgegevens van mij mogen wijzigen zonder mij te raadplegen gaan ze niet op in.
Ook mijn vraag of dat het niet kloppen van de gegevens op de aanvraag een trigger had moeten zijn dat er iets niet klopt krijg ik geen antwoord.
Ze weigeren de onrechtmatige geïncasseerde bedragen terug te storten of mijn vragen te beantwoorden.
(ik heb een email wisseling maar deze is te groot om bij te voegen, ik stuur hem graag na)

mijn onrechtmatig incasseerde geld retour.

Wij vinden dat Independer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Independer.nl?