Klacht Indesit: Al 7 weken zonder werkende vaatwasser (1jr oud)

TacoF

Onze Indesit vaatwasser (EDIFP28T9AEU) is 16 oktober uitgevallen en heeft een storing (p13). 20 oktober gebeld met Indesit, waarna er pas een afspraak kon worden gemaakt op 2 november, zonder een specifieke tijd aan te geven.

Echter op 2 november, toen wij net de deur uit waren voor boodschappen, is de monteur langsgeweest en heeft een briefje door de bus gegooid met 'maak een nieuwe afspraak'. Terwijl hij ons tel. nummer heeft waar ie op zou bellen.

Vervolgens kwam er een monteur op 10 november, en die belde netjes een half uur vantevoren. Toen hij aan de slag ging met de vaatwasser kwam hij er al gauw achter dat ie een onderdeel nodig had wat besteld moest worden. Dit zou 5 werkdagen duren.

Na 1,5 week te hebben gewacht en weer bellen en mailen (ze nemen zelf nl geen contact op) hebben we ook de Mediamarkt, waar we de vaatwasser online aangeschaft hebben, op de hoogte gesteld. Ook zij gaven na wat mailwisseling aan niets voor ons te kunnen doen. En dat terwijl we op dat moment al bijna 5 weken zonder werkende vaatwasser zitten.

Zojuist (1dec) heeft mijn vriendin gebeld naar Indesit, en gevraagd naar de status. De telefoniste van whirlpool/indesit zei nogal onvriendelijk dat het onderdeel in bestelling staat en dat ze niets voor ons kan doen. Na nog een keer vragen wanneer het dan eindelijk opgelost zou zijn verbrak de telefoniste de verbinding (!).

Graag zie ik dit zsm opgelost. Hoe? door een zsm gerepareerde vaatwasser, of een vervangend model. Uiteraard zien wij graag excuses en inmiddels enige (financiële) compensatie tegemoet.

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Indesit?