Klacht Indesit: defect wasmaschine

Klachtnummer
# 52090
Gebruiker
shya
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 6 feb is een monteur van indeisit hier geweest en bleek me lager kapot te zijn van een wasmachine van 10 maanden oud en later bleek er nog een ding stuk was dat besteld moets worden maar dat is tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen en of bestelt als ik bel zeggen ze we kunnen niet beloven waneer het onderdeel binnen is en dat word nu 27 febuarie al 3 weken dat ik wacht dus al de 4e week dat ik me wasmacine niet gebruiken kan

wat moet en of kan ik nu doen

mvg mevr bosters

De oplossing

deze week maken of anders een nieuwe het duurt nu te lang

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen