Klacht Indesit: Het duurt 22 dagen voordat er een monteur komt.

Klachtnummer
# 456955
Gebruiker
Repairhuis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Lange wachttijd reparatie.

Gewenste oplossing

Ik hoef niet perse geholpen te worden maar vind de wachttijd veel te lang. zeker als er dan ook nog gezegd wordt dat dat door corona komt. Dat vind ik misbruik maken van situatie. Ik had nl al eerder gebeld maar vond het wel erg lang duren. Daarom gekeken of er iemand anders kon repareren. Maar het is nog garantie dus begint niemand eraan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen