Klacht Indesit: Ik ben sinds begin juni bezig om mijn wasmachine te laten repareren door een monteur van Indesit.

Klachtnummer
# 467986
Gebruiker
Rosan Gort
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een kapotte wasmachine gekocht. Ik wil deze graag laten maken. Sinds begin juni ben ik bezig om een monteur te laten komen. 7 juli is een monteur geweest die kon het niet oplossen. Vervolgens zou er op 23 juli een monteur komen waarvoor ik thuis ben gebleven. De monteur is die dag niet gekomen en heeft niet meer gebeld. Nu staat de nieuwe afspraak op 28 augustus. Ik wil graag iemand spreken die mij kan helpen en er haast achter kan zetten. Maar er wordt mij elke keer verteld dat zij er niks aan kunnen doen er dat ik maar moet wachten. Ondertussen kan ik niet mijn was doen thuis. Super vervelend, ik weet niet meer wat ik moet doen op dit moment.

Gewenste oplossing

Dat er zo snel mogelijk een monteur komt die mijn wasmachine gaat maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen