Klacht Indesit: Monteur meldt zich niet op tijd, levert geen service, maar berekent wel voorrijkosten

Balazs

De deurrubbers van de op 25/08/2014 geleverde Indesit koel/vriescombinatie van onze nieuwe huurders vouwden niet voldoende uit waardoor de deuren niet goed sloten = ijsvorming op in het vriesdeel, problemen met de temperatuurregeling van het koel- en vriesdeel en verhoogd energieverbruik .
De aangevraagde afspraak met de monteur van Indesit op 09/09/2014 is niet bevestigd en monteur belde 20 minuten van te voren ipv afgesproken 30 minuten = niemand thuis; heeft niet opnieuw gebeld of gereageerd op briefje op de deur (deur open, neem bij vragen contact op via tel.nr. xxx.); rekent extra voorrijkosten, en wil pas opnieuw langskomen als deze zijn betaald.
3x gebeld met Indesit, 1x gemaild: "nee, geen coulance, houden ons aan protocol, voorrijkosten moeten worden betaald". In dit geval dus ook als de monteur zich niet aan het protocol houdt! Ook leverancier koelvriescombinatie heeft contact opgenomen met Indesit; helpt niet.

- Annulering extra voorrijkosten.
- Levering van de gevraagde service zonder nieuwe voorrijkosten (reparatie valt binnen de garantie): op korte termijn controle van de deurrubbers door monteur (hebben zelf de rubbers voorzichtig handmatig los gewerkt; de deuren lijken nu goed te sluiten, maar dat weten wij niet zeker).
- Excuses, in woorden of in de vorm van een bloemetje, zouden ook niet misstaan ivm slecht functioneren koel/vriescombinatie (ijsvorming in het vriesdeel, slechte temperatuurregeling en verhoogd energieverbruik) en extra kosten/tijd voor afhandeling klacht

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Indesit?