Klacht Indesit: Niet goed geregistreerde garantie bij Whirlpool/Indesit.

Klachtnummer
# 428456
Gebruiker
Gebruiker1583347639
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In 2015 kocht ik een indesit vaatwasser.
Deze heeft 2 jaar garantie maar met een speciale actie van Indesit, whirlpool kreeg je er 3 jaar extra bij. Dus totaal 5 jaar. Deze garantie betreft de onderdelen en de voorrijkosten. Ik heb van whirlpool een airbag certificaat gekregen met alle garantiebepalingen erop. Nu is hij 4 jaar oud en hij gaat stuk, ik bel geef de gegevens van de garantie door ze zegt komt goed, er komt een monteur zonder overleggen vervangt hij een onderdeel. En moeten we 180 euro betalen want het certificaat kent hij niet. Ga maar naar de mediamarkt, maar het certificaat is van Whirlpool. Tevens beschadigd hij mijn keukenkastje en zegt ach is alleen maar verf en gaat weg. Nu is de klacht nog steeds aanwezig apparaat nog steeds stuk weer gebeld, op mijn vraag of ik weer kosten moet betalen zegt meneer dat weet ik niet. Nou ik weet wel ik ga dus niet weer betalen en ik wil mijn geld terug

Gewenste oplossing

In zijn administratie zoeken naar mijn garantiebewijs, want ik heb hem hier wel liggen. Mijn geld terugbetalen.Plus een oplossing voor de schade aan mijn keukenkastje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen