Klacht Indesit: Niet werkende wasmachine

Dva

Wasmachine indesit

Vorige zomer heb ik een wasmachine van Indesit gekocht bij de Media Markt.
Deze ging na een maand of 2 stuk. De monteur kon de week erna langskomen. Wel moest ik dan van 8.00 tot 18.00 thuisblijven om te wachten op deze man. Hij zou een kwartier van te voren bellen. Afine de monteur kwam tot de conclusie dat de pomp kapot was. Deze had de monteur niet bijzich. Dus we moest een nieuwe afspraak worden gemaakt na 2!! weken kon hij pas weer langskomen. Maar goed als dan de wasmachine het zou doen prima. Echter kwam de monteur langs om de pomp te installeren. Toen dat was gedaan zag hij dat de electra kapot was. En jawel dit had hij ook niet bijzich.... Weer 2 weken wachten, weer een vrije dag en weer 2 weken zonder machine. Toen hij kwam zag hij ook dat er nog iets kapot was.... Dus het hele riedeltje herhaalde zich. Toen heb ik eindelijk een nieuwe machine gekregen van indesit.
Echter ging deze een maandje lekken... Dus weer gebeld en kwam er een monteur langs. Deze zag dat er een slang lek was. Deze had hij niet bijzich en staat er een afspraak voor volgende week.
Vanavond heb ik de wasmachine aangezet omdat ik al m'n handdoeken heb moeten gebruiken. Echter rook ik na een uurtje of 2 een verbrande plastic lucht. Heb toen de wasmachine laten afpompen wat hij niet deed en dus de noodhendel maar open gehaald zodat in ieder geval mijn handdoeken eruit zijn. Ik heb indesit hierover gemaild. Inafwachting van de reactie...

Meerdere malen heb ik gebeld met indesit berichten op fb gestuurd en mails gestuurd. Helaas nog steeds geen werkende wasmachine.

Retour wasmachine en geld terug

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Indesit?