Klacht Indesit: Oververhitting oven voor 2de keer.

Klachtnummer
# 435602
Gebruiker
Gebruiker1534496053
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2016 geplaatst in 2017 keuken aangeschaft met meerdere apparaten van indesit.

In 2018 melding gemaakt van een defect aan de combi oven. Deze begon met de oven functie steeds vaker en sneller af te slaan. Er is toen een monteur geweest die aangaf dat het een chip was. Toen aangegeven dat het voor mijn gevoel oververhitting was . Hij verzekerde mij dit niet het geval was.

Door gebruik van airfryer gebruik ik de oven alleen sporadisch voor pizza en broodjes. Nu is me begin 2020 opgevallen dit probleem weer opnieuw voordoet. Nu zelfs bij langer opwarmen met de magnetron. Waneer we het apparaat uit de keuken halen en los plaatsen kan ik in ieder geval het apparaat ruim een half uur zonder storing aan laten op hoogste tempratuur. Het lijkt dus wel dergelijk overhittingsprobleem.

Ik heb de klantenservice opgebelt die dit niet onder garantie wil oppakken.

De oplossing

Liefs verwijdering product en dagwaarde uitgekeerd krijgen.

Anders reparatie onder garantie voorwaarde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen