Klacht Indesit: reparatie laat te lang op zich wachten

Mevr. de Vries

Op 13 december 2013 constateerde een medewerker van de servicedienst van Hotpoint dat de lagers van onze wasmachine versle ten waren en dat het gehele binnenwerk vervangen moest worden. Op mijn vraag hoe lang wij op deze reparatie moesten gaan wachten kon hij geen antwoord geven. Vorig jaar is er ook al een monteur bij de machine geweest om een elektronisch mankement te verhelpen. Ik heb de monteur gevraagd of het nu niet beter zou zijn om de hele machine te vervangen. Dat behoorde volgens hem niet tot de mogelijkheden. De reparaties vallen beide onder de tweejarige fabrieksgarantie die is afgegeven. 20 december 2013, heb ik contact gehad met de klantenservice van Hotpoint. Het benodigde onderdeel is besteld maar nog niet gearriveerd. De komende 14 dagen zullen de monteurs niet werkzaam zijn met uitzondering van vrijdag 3 januari 2014. Aangezien er grote drukte heerst bij de servicedienst verwachtte de medewerkster dat wij dan op die dag niet aan de beurt zijn.

Een en ander betekent dat wij, een gezin van 6 personen, te maken hebben en krijgen met ernstige overlast doordat wij niet kunnen wassen als gevolg van een niet functionerende machine. Ik verzoek u mij een passende oplossing te bieden voor dit probleem. Daarbij stel ik voor de hele machine te vervangen zodat we weer kunnen wassen, met daarbij een fabrieksgarantie voor compensatie voor de overlast.

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Indesit?