Klacht Indesit: Schandalige service

Klachtnummer
# 254356
Gebruiker
Babs55
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Na herhaaldelijke ziekmeldingen van de monteur, niet terugbellen van de monteur of service-afdeling hebben wij eindelijk te horen gekregen dat het onderdeel voor de nog geen jaar oude wasmachine in backorder staat. Indesit heeft geen idee hoe lang dat gaat duren!
Het personeel (man) aan de telefoon bij Indesit is niet erg behulpzaam en "de klant is koning" hebben ze nog nooit van gehoord!?
Ondertussen zitten wij al weken zonder wasmachine en moet ik elk weekend bij familie langs. Dat interesseert Indesit blijkt baar niets!

De oplossing


1. contact houden met de klant
2. nieuwe wasmachine, de wasmachine zit nog in de garantie-periode.
3. compensatie voor het rijden naar familie: 67km heen en 57km terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen