Klacht Indesit: Schandelige service indesit bij garantie

hanneniels

De wasmachine lekt, daarvoor had ik naar Indesit gebeld (gezien het feit dat het nog in de garantieperiode valt). Hierbij vroegen ze wat er aan de hand was, er was iets met het rubber waarbij de deur dus (waarschijnlijk) niet goed afsluit, waardoor hij lekt. Indesit was hierin best vriendelijk, sturen graag een monteur naar ons toe om te kijken wat er aan de hand was. De monteur kwam langs en we moesten gelijk voorrijkosten afrekenen van 126euro. Dit was van onze kant niet bekend, hier hadden ze in ons telefoon gesprek nis over gezegd. Wij wilden dit in eerste instantie ook niet betalen, totdat de monteur zelf kwaad werd. Toen hebben we het toch maar betaald, op dat moment alleen een pinbon meegekregen en verder geen factuur. Hoeveel het zou kosten om te repareren, kon de monteur niet zeggen (zou rond de 100 euro er nog bij komen). Ik heb hierna gelijk naar indesit gebeld hoe dit zit, omdat ik het hier niet mee eens bent. De wasmachine zelf kostte 238 euro.
De eerste keer werd ik meteen genegeerd aan de telefoon: 'dat is de gang van zaken en we kunnen het reparatierapport nog niet zien dus u moet over een paar dagen nog maar eens terugbellen'. Nog een keer teruggebeld, waarin ze nog niet konden zeggen hoeveel het kost om het te laten repareren. Ondertussen naar de mediamarkt gebeld, aangezien ik de wasmachine daar gekocht heb, zij vragen constant om de factuur zodat ze kunnen kijken hoe hier mee om gegaan moet worden. Dus weer naar indesit bellen. Deze weigeren een factuur van de voorrijkosten te geven. Ondertussen al 4 keer gebeld waarbij gezegd wordt dat ze dit gaan doen, maar nog steeds niet gekregen.

Een specificatie van de voorrijkosten met een factuur. Een excuses dat de voorrijkosten niet vermeld zijn bij het eerste gesprek.

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Indesit?