Klacht Indesit: Slecht voorstel qua service voor vaatwasser met defect na 2 jaar en 20 dagen!

Mischa

Op 3-11-2016 is een vaatwasser gekocht van het merk indesit. Kosten 369,-.

Eergisteren 27 november bleek dat er water bleef staan, gister nader onderzocht of dat andere programmas wel het water wegkregen zonder resultaat.

Afijn apparaat stuk buiten garantie periode, jawel 25 dagen erna!

Na gebeld te hebben met een vriendelijke meneer van Mediamarkt, Indesit gebeld, mediamarkt gaf aan grote kans te zien dat Indesit zou meewerken aan een oplossing. Indesit was nogal stug en niet meewerkend, ze snapte mijn probleem (echt waar) maar kon 2 opties bieden. 1 voorrijkosten 90,- en 15 minuten arbeid. (Dat is al op bij het naar voren halen van t apparaat) vervolgens nog 30,- voor een onbeperkte tijd... daarboven op de onderdelen voor het volle bedrag. Ik snap dat we iets moeten betalen, maar dit is wel het maximale. Het 2e voorstel was nog leuker. 1 jaar garantie erbij kopen, dit per maand betalen en alles wordt dan vergoed. Top. Alleen kost dat wel 24,95 per maand dus 300,- per jaar... geen optie dus. Ze verkopen kwaliteitsspullen maar dat iets na 2 jaar stuk gaat is pech. Kwam hier niet verder mee.
Mediamarkt weer gebeld. De mevrouw vond het erg jammer van Indesit maar wist wel te vertellen dat zij deels vergoeden in geval we er niet uitkwamen bij fabrikant. Kort samengevat, geen voorrijkosten, een rapport van indesit (geen monteurs van derden) en een deel van de materiaalkosten. Allemaal heel begrijpelijk , maar voor iets waar je vanuit gaat dat dit meer dan 2 jaar meegaat een teleurstelling over gegeven oplossingen...

Het bedrijf zou met een beter voorstel moeten komen vwb reparatie. Ik snap iets te moeten betalen. Maar omdat dit zo kort na de verloop garantietermijn is vind ik dit erg vervelend dat ze niets vergoeden van een defecte pomp, er MOET een monteur van indesit bijkomen, dus 120,- voorrijkosten.. pompje erbij van brutoprijs 80,- ofzo en voila 2/3 van het apparaat (qua niewprijs) al met al frustrerend voor iets wat je koopt voor minimaal 5- 10 jaar!

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Indesit?