Klacht Indesit: Slechte service bij een kapot product. Indesit en Witgoedhuis

Klachtnummer
# 96858
Gebruiker
I.J
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn wasmachine danst de kamer in zodra deze begint met centrifugeren .
De machine is aangeschaft op 17-1-2012 en eerste reparatie voor het zelfde probleem was op 12-6-2013 .Nu is dit probleem weer opgetreden en heb ik gebeld met Hotpoint ariston (indesit) en er werd mij verteld dat de garantie al verlopen was. Ik vond dit echter vreemd omdat ik 3 jaar garantie had en ben dit dus gaan uitzoeken . Na contact met de leverancier (het Witgoedhuis) is mij medegedeeld dat mijn garantie per 1-1-2015 was verlopen. Dit is echter niet mogelijk omdat de aanschaf datum 17-1-2012 was dus dan zou 17-1-2015 de termijn verlopen zijn. Na een hoop gebel en heen en weer gestuurd te zijn is mijn termijn nu dus wel verlopen en moet ik gewoon de kosten van 70€ voorrijkosten betalen plus een tarief van 15€ per kwartier. Ik vindt dit schandalig en wil graag weten wat nu te doen.

Gewenste oplossing

Graag wil ik dat dit gemaakt wordt aangezien de wasmachine volgens de fabrikant een minimale levensduur van 5 jaar moet hebben (ongeveer 1500 wasbeurten) en dit bij lange na niet het geval is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen