Klacht Indesit: Slechte service ivm kapotte droger

Klachtnummer
# 276608
Gebruiker
Davanee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag gebeld met whirlpool, grote zus van indisit. De droger heeft het begeven en omdat ik 4 dagen na het verloop van de garantie bel, kunnen ze niets betekenen voor me. De eerste dame gooide de telefoon erop dat ik lichtelijk geërgerd vroeg wat de kosten van de reparatie zou zijn. De andere man die ik later vandaag aan de telefoon had vertelde mij dat het 109 euro zou kosten exclusief de materialen die nodig zouden zijn om hem te maken.
4 dagen na verloop van de garantie!!! Het is toch te zot voor woorden, je mag verwachten dat een apparaat langer mee gaat dan 2 jaar!
Service is slecht, geen coulantie of enige vorm van meewerkendheid.

Gewenste oplossing

Dat dit bedrijf zijn kanten netjes te woord staat en eens na gaat denken over klantvriendelijkheid. Tegemoedkoming richting de klant en 4 dagen zijn geen 4 weken na verloop van de garantie. Ik wil een reparatie die door whirlpool wordt betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen