Klacht Indesit: Trage afwikkeling reparatie wasmachine

Roeper

Mijn wasmachine is voor 11 december kapot gegaan. Er is toen een paar dagen later en monteur gekomen die de machine heeft nagekeken. Het onderdeel dat volgens hem vervangen moest worden had hij niet op voorraad. Hij heeft het toen besteld. Een week later is hij met het nieuwe onderdeel langsgekomen.Bleek de machine het nog steeds niet te doen met het bestelde onderdeel. Ik heb toen gevraagd om een nieuwe machine omdat de monteur aangaf dat hij niet precies wist waar het aan lag. De monteur moest dit gaan overleggen. Nu blijkt dat hij weer een onderdeel besteld heeft, maar we zijn inmiddels al een bijna een maand verder en ik zit nog steeds met een kapotte wasmachine. Ons gezin bestaat uit 5 personen dus u kunt begrijpen dat een maand zonder wasmachine niet te doen is. Daarnaast heb ik vier keer naar het te dure service nummer van indesit moeten bellen waarbij ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. Het is inmiddels 14 januari en ik heb nog steeds een kapotte wasmachine.

Graag z.sm. een nieuwe leveren en een vergoeding aanbieden voor de gemaakte belkosten en wasserette kosten.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.