Klacht Indesit: Vaatwasser binnen garantie al defect maar ondanks twee monteurs niet gerepareerd.

FSK

onze vaatwasser, een Indesit DFG 26B1 NX EU die wij op 15-12-2015 hebben gekocht bij Media Markt en waar nu al 2 keer een monteur voor bij ons aan huis is geweest werkt nog steeds niet naar behoren.
De monteurs hebben er dan ook niets aan gerepareerd omdat ze niks konden vinden. Het probleem met de vaatwasser is dat deze steeds tijdens gebruik volledig uitvalt (hij gaat helemaal uit). Het gebeurt op willekeurige momenten en het gaat soms maanden goed en dan opeens hebben we het probleem weer. Soms is het probleem er een paar keer maar nu is het al weer weken bij vrijwel iedere afwasbeurt raak. Wij worden er helemaal gek van.
Graag zouden wij zien dat dit probleem nu eens opgelost wordt.
Wij hebben ruim binnen de garantietermijn al voor het eerst melding gemaakt van dit probleem dat door de monteurs niet is opgelost.
Als het probleem eens in de paar maanden een keer voorkomt dan is daar nog mee te leven maar nu is het al weer weken lang vrijwel iedere keer raak.
Graag horen wij van u hoe dit probleem (voor ons kostenloos) nu eens echt opgelost kan worden.
Volgens de monteur die de laatste keer langs is geweest moest, als het probleem zich opnieuw voor zou doen, de electronica die in de deur zit vervangen worden.
Wij zijn van mening dat dit probleem, zeker omdat het ruim binnen de garantie door ons al is gemeld, nog steeds onder garantie valt. Wij horen graag spoedig hoe dit zonder kosten voor ons opgelost kan worden.
Alle correspondentie over dit probleem tussen ons en Media Markt is aanwezig.

Zorgen voor een oolossing, hetzij door nu eens het probleem echt op te lossen of een vaatwasser te leveren die wel deugdelijk is.

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Indesit?