Klacht Indesit: Verwarmingselement vaatwasser geeft foutmelding

Klachtnummer
# 412732
Gebruiker
M.J. Coppelmans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na iets meer dan twee jaar is het verwarmingselement in de vaatwasser defect (geeft code 3). Dit is de tweede keer dat er een monteur zou moeten komen sinds de aanschaf van het apparaat. Voor de helft (!) van de nieuwwaarde wil Indesit wel een monteur sturen, omdat het na de garantieperiode is.

Gewenste oplossing

Ik wil dat een servicemonteur de klacht net na het verstrijken van de garantieperiode oplost tegen een redelijke vergoeding, niet de helft van de aanschafwaarde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen