Klacht Indesit: Vooraf inzage service overeenkomst

Klachtnummer
# 152900
Gebruiker
Lavino
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs kreeg ik telefonisch een aanbod van Indesit om een contract verlenging serviceperiode aan te gaan voor mijn koelkast.

Het mondelinge verkooppraatje klonk aantrekkelijk. Maar omdat het om een aanzienlijk totaalbedrag ging, vroeg ik om inzage in de contractsvoorwaarden. Dit bleek echter niet te kunnen.

Na enig aandringen bleek het wel te kunnen maar niet te mogen: Pas na mijn akkoord met de mij onbekende contractsvoorwaarden zou ik inzage in het contract krijgen.


De oplossing

BEIDE partijen dienen vooraf de voorwaarden te kunnen inzien van de overeenkomst die men met elkaar wenst aan te gaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Indesit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indesit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen