Indigo

Bedrijf status
actief

Over ons

Indigo biedt een generalistisch zorgaanbod als antwoord op de toenemende zorgvraag en het veranderende speelveld. Generalistische zorg wordt door Indigo in of dichtbij de huisartsenpraktijk aangeboden, is laagdrempelig, medicaliseert niet onnodig en is zonder wachttijden direct toegankelijk. Deze zorg voorziet in de behoefte van een grote groep cliƫnten, die nu in de tweedelijn specialistische ggz-hulp ontvangen. Door generalistische ggz direct en dichtbij aan te bieden worden kosten gereduceerd en wint de ggz aan transparantie. Daarom is de missie van Indigo het bieden van mentale ondersteuning, direct en dichtbij.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
8 klachten Altijd

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 4 consument(en) de klachtenafhandeling van Indigo gemiddeld met een 6,2
Bekijk alle klachten over
Indigo
happy content sad angry
1 1 2 0

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Indigo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen