Klacht Indigo: Retour wordt niet afgehandeld

Klachtnummer
# 411023
Gebruiker
Wendy
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het lukt niet om een retour aan te melden via het formulier op de website. Als ik daarover mail krijg ik telkens het antwoord dat ik alles terug kan sturen met een link er bij.
Ze lezen mn mail gewoon niet, geven geen antwoord op de vraag.
Telefoonnummer doet het het niet.
Wat ik wil weten is, krijg ik mn geld terug zonder aan te melden via de website???

Gewenste oplossing

Antwoord op mn vraag.
Geld terug
Mijn mail echt lezen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Indigo
    Datum
    Beste W. Kok.

    Weet u zeker dat u bij het juiste bedrijf bent? Wij versturen namelijk geen producten zover ik weet. Wij zijn een Basis GGZ instelling (www.indigo.nl).

    Met vriendelijke groet,

    Indigo Service Organisatie

Ook een klacht indienen over Indigo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen