Opgelost door Indoor Skydive Roosendaal: ik heb 2 vouchers met datum 31-12-2022 en wil ze toch graag inwisselen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 640986
Gebruiker
Tieners
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 31 dec 2022 2 vouchers gekocht voor 2 meiden die op 9 en 27 januari jarig zijn. Vooraf heb ik gebeld omdat ik graag een waardebon wilde die er leuk uitzag, maar dat kon niet alleen de Vouchers kon ik kopen en moest ik zelf printen.
Nu ik december vroeg aan de meiden wat ze voor de verjaardag wilde bleken de vouchers nog ingewisseld te moeten worden.
Bellen lukte niet dus een mail gestuurd op dinsdag 3 januari.... helaas uw voucher is verlopen. na nogmaals contact te hebben zeggen ze dat ik een waardebon had moeten kopen. Dat kon toen niet. Volgens mij was er toen weer een lockdown.

Geen regeling helemaal niks. Geld kwijt.

Gewenste oplossing

Gewoon een afspraak voor de meiden desnoods aan een andere groep toegevoegd worden.
Geboden oplossing
De meiden mogen nu tegen betaling van 10 euro p.p. alsnog komen springen. Jammer dat het zo moest lopen dat dit niet gelijk voorgesteld werd, maar voor de meiden wel heel leuk dat ze niet alles kwijt zijn en dat ze het alsnog kunnen gaan doen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Indoor Skydive Roosendaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen