Opgelost door Indoor Skydive Roosendaal: ik heb 2 vouchers met datum 31-12-2022 en wil ze toch graag inwisselen
Details
Klacht
Ik heb op 31 dec 2022 2 vouchers gekocht voor 2 meiden die op 9 en 27 januari jarig zijn. Vooraf heb ik gebeld omdat ik graag een waardebon wilde die er leuk uitzag, maar dat kon niet alleen de Vouchers kon ik kopen en moest ik zelf printen.Nu ik december vroeg aan de meiden wat ze voor de verjaardag wilde bleken de vouchers nog ingewisseld te moeten worden.
Bellen lukte niet dus een mail gestuurd op dinsdag 3 januari.... helaas uw voucher is verlopen. na nogmaals contact te hebben zeggen ze dat ik een waardebon had moeten kopen. Dat kon toen niet. Volgens mij was er toen weer een lockdown.
Geen regeling helemaal niks. Geld kwijt.
Gewenste oplossing
Gewoon een afspraak voor de meiden desnoods aan een andere groep toegevoegd worden.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.