Klacht Indoor Skydive Roosendaal: Skydive Roosendaal cadeaubon verlopen na een half jaar.

Klachtnummer
# 393056
Gebruiker
Dietmar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb van mijn vriendin met kerst een "E-Ticket Dal" van Indoor Skydive Roosendaal gekregen.
Het was een actie en de ticket koste 79,50€ in plaats van 99,50€.
Op de ticket staat bij de actievoorwaarden onder andere: "Dit ticket is geldig t/m 30-04-2019. Reserveren is verplicht."
Koopdatum was 19/12/2019, dus het was geen half jaar geldig.

Op de website van de Consumentbond heb ik dit gevonden:
"Korter dan 1 jaar geldig mag niet. Tenzij de verkoper kan aantonen dat dit redelijk is, bijvoorbeeld als het gaat om consumptiebonnen bij een concert of festival."
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/andere-onderwerpen/cadeaubonnen/geldigheid-van-cadeaubonnen

Daarom heb ik met Skydive Roosendaal gebeld. Het resultaat: Ze hebben mij aangeboden de cadeaubon te verlengen, als ik 10€ bijbetaal.
Ze zeien dat de goedkopere prijs alleen binnen de geldigheid teld. Dus nu moet ik bijbetalen en uit coulance moet ik alleen 10€ in plaats van 20€ bijbetalen.

Mag Indoor Skydive Roosendaal dit van mij vragen?

Gewenste oplossing

Ik wil de cadeaubon binnen de wettelijke minimale geldigheid kunnen gebruiken, zonder bij te betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Indoor Skydive Roosendaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen