Opgelost door Infomedics: CMIB wegens niet betalen, nooit factuur ontvangen ook geen herinnering.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 452222
Gebruiker
AN
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nooit heb ik een rekening ontvangen. Nu overgedragen aan CMIB wegens niet betalen???. Mevrouw aan telefoon zegt niets te kunnen doen. Ik weet niet eens hoeveel ik moet betalen maar aan uitleg van niet ontvangen factuur had infomedics niets.
Post kan gemist worden, maar niet 3x????

De oplossing

Het oorspronkelijke bedrag (tussen 10 en 20 euro) betalen en de rest niet.
Nooit een rekening gezien (ook geen herinnering)

2 reacties

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Geachte mevrouw Van Den Noort,

    Naar aanleiding van uw klacht heb ik vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht besproken en zijn tot de conclusie gekomen dat het probleem in de adresgegevens zat. Wij hebben een passende oplossing gevonden.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Boer
    Infomedics
  2. Auteur
    AN
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie en uiteindelijk goede afronding. Ik raad aan om klantenservice dusdanig in te richten dat het plaatsen van een klacht zoals nu voorkomen kan worden. Handiger voor de consument, handiger voor jullie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen