Opgelost door Infomedics: Eenrichtingverkeer, doen niet wat ze horen te doen.

content Opgelost
# 520557
H. Solaro

Infomedics = waanzinnig bedrijf, zijn nauwelijks te bereiken, uren wachten aan de telefoon, via internet krijg je geen antwoord etc.
Je hebt binnen een paar dagen een nota, maar wanneer die nota gecrediteerd is, dan verdommen ze het om een creditnota te sturen. Dat wordt bij ieder telefoongesprek toegezegd, maar ho maar, er gebeurt gewoon niks.
Allerlaatste stand van zaken: we sturen geen creditnota en wanneer u een klacht heeft dan gaat u maar naar onze website.
Zorgverleners zouden niet met Infomedics in zee moeten gaan. Het is een aanfluiting voor je onderneming.

Ik wens een creditnota, mijn administratie hoort ook op orde te zijn.

Infomedics
    Geachte heer/mevrouw Solar,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik vandaag meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas zonder succes. Kunt u aangeven wanneer ik het beste contact met u op kan nemen?

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Melissa de Boer
    Infomedics
    Geachte mevrouw De Boer,
    Ik zou het zeer op prijs stellen wanneer u mij schriftelijk uw reactie geeft.
    Ik heb iedere dag afspraken, ik ben dus onregelmatig weg.
    h. solar

Geachte mevrouw De Boer,
    Wanneer u weet dat de nota vervallen is, dan kunt u of een creditnota sturen, of een mail waarin u vermeldt dat de nota vervallen is.
    Graag alsnog deze mail.
    Hoogachtend,
    H. Solar

H. Solaro

Ook een klacht indienen over Infomedics?