Klacht Infomedics: Geen facturen gehad wel de herinnering

Klachtnummer
# 343899
Gebruiker
Mol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wel een laatste herinnering ontvangen met incassokosten, maar geen factuur gehad. Dit is de zoveelste keer al!
Lijkt wel of ze alleen herinneringen sturen, maar de facturen niet!
Mail gestuurd over een andere herinnering en dan krijg je als reactie dat je maar een account moet aanmaken en dat ze het postbedrijf gaan aanspreken.

De oplossing

Reageren en de incassokosten laten vervallen en nu gewoon facturen opsturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Geachte mevrouw Mol,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u uw poststukken van ons niet op de juiste manier ontvangt. Wij zullen hiervan een melding doen bij het postbedrijf. Wij hebben u eerder in een e-mail aangegeven wanneer de rekening bezorgd hadden moeten worden. Infomedics stuurt altijd een originele rekening, dan een herinnering en uiteindelijk een laatste herinnering. Wij zien dat u de rekening inmiddels heeft voldaan en u hoeft de incassokosten dan ook niet te betalen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Boer
    Infomedics

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen