Opgelost door Infomedics: Geen herinnering gekregen, maar wel incassokosten betalen!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 343600
Gebruiker
Ikram
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een factuur van infomedics gekregen een paar maanden geleden, die ik prompt vergeten was te betalen. Kan gebeuren. Hierna volgt altijd een herinnering, maar die heb ik nooit ontvangen. Vervolgens kreeg ik afgelopen zaterdag (5 januari) een tweede herinnering die een datum betrof van 14 december! Ik weet niet waar de post blijft van jullie, maar dit heeft als gevolg dat een brief van het incassobureau al op de stoep ligt, terwijl ik nooit de kans heb gekregen om mijn rekening bij de eerste herinnering te betalen. Bij de eerstvolgende werkdag heb ik contact opgenomen met infomedics en stond perplex van de reactie die ik kreeg op mijn verhaal. Ik werd met lege handen gelaten, terwijl dit overmacht is.

De oplossing

Ik wil dat infomedics beter controleert waar de post blijft en de communicatie verbeterd met de klant. Tevens wil ik dus de onterecht betaalde incassokosten terug. Alvast bedankt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Infomedics is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ikram
    Datum
    Graag ontvang ik een reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ikram
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen