Opgelost door Infomedics: Geen nota ontvangen, nu 19,50 extra betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 158593
Gebruiker
Stefen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn tandarts belde vanochtend dat ik mijn nota nog niet betaald had. Er bleken ook twee herinneringen gestuurd te zijn, maar alle drie de facturen/brieven heb ik niet mogen ontvangen. Nu heb ik de betalingstermijn overschreden en wordt binnen twee dagen de incassoregeling gestart. Dit geintje kost mij nu 19,50 extra terwijl ik juist een jaar geleden mijn adreswijziging heb doorgegeven om dit voor te zijn. Vanochtend heb ik het hele bedrag over gemaakt, maar het zou fijn zijn als ik die 19,50 terug gestort kon krijgen.

Gr. Stefen

De oplossing

Het zou fijn zijn als ik die 19,50 terug gestort kon krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Uwnota.nl
    Datum
    Geachte heer Bijwaard,

    Ik heb u per mail een reactie gestuurd op uw klacht. wij zullen de kosten terugbetalen zodra uw betaling bij ons binnen is. Wij zien uw klacht hiermee als afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Simon
    Klachtcoördinator
    uwnota.nl
  2. Auteur
    Stefen
    Datum
    Gewenste oplossing is gevonden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stefen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen