Klacht Infomedics: Geld vragen voor betalingsregeling is absurd

Klachtnummer
# 269101
Gebruiker
Sirlexington
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg een rekening voor een wortelkanaal behandeling, waarvan mijn zorgverzekering maar een klein deel betaald.
Nu was ik aan het kijken naar een betalingsregeling, maar nu vraagt infomedics notabene 5,- per termijn, onder de mom dat het dekkend zou zijn etc.
Heel leuk allemaal, maar een betalingsregeling tref je omdat je het niet breed hebt,de kosten wat ik aan de betalingsregeling kwijt zou zijn kan ik ook weer goed gebruiken voor boodschappen.
Nergens ben ik dit nog tegengekomen!
Afijn, dit komt een beetje over bij mij als misbruik maken van andermans financiële situatie.

De oplossing

Betalingsregeling zoals bij elk ander bedrijf, dus kosteloos!

1 reactie

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Oosterhuis,

    Helaas kan ik u geen betalingsregeling aanbieden zonder de 5 euro kosten per termijn. Wel kan ik uw rekening met vier weken uitstellen tot 28 september. U zou dan de rekening zonder extra kosten in twee keer kunnen betalen, eind augustus een deel en het tweede deel voor 28 september. Graag hoor ik van u op het e-mail adres Klacht@infomedics.nl of u hiermee akkoord gaat.

    Met vriendelijke groet,

    Bas Simon
    Infomedics

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen