Klacht Infomedics: huisnummer wijzigen onmogelijk...

Klachtnummer
# 301721
Gebruiker
JWZ
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik krijg aanmaningen omdat ik mijn tandarts niet betaal. Wat blijkt Infomedics gebruikt een verkeerd huisnummer. Mijn nr is 12 het door u gebruikte nummer staat op 12A. Die mensen zeggen mij niets en gooien post (niet op hun naam) weg blijkt nu. Hoe moeilijk is dat dan? Niet mogelijk te wijzigen door infomedics... Nu moet ik de tandarts bellen, die moet de aanmaningen stopzetten. Dan doorgeven onjuist nummer en dan weer juiste nummer opgeven...... DAN krijg ik te horen wat ik nog moet betalen. Aan de telefoon niet mogelijk en een nieuwe nota INCL: (maning!!) opsturen heeft geen zin komt niet aan. Maar gewoon die A doorhalen zodat het wel bij mij op nr 12 aankomt... dat kan niet.......

De oplossing

streep dia a achter mijn huisnummer door en haal die aanmaningen weg want ik kreeg geen rekening

1 reactie

  1. Auteur
    JWZ
    Datum
    In overleg trekt de tandarts zelf de conclusie en lostte het op.

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen