Opgelost door Infomedics: Ik praat tegen een muur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 382636
Gebruiker
P. van der Beek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Out of the blue ontving ik een laatste herinnering voor een tandartsrekening zonder ooit een rekening of herinnering ontvangen te hebben. Ik heb 2x gecorrespondeerd met de servicedesk patienten maar er wordt niet naar me geluisterd. Omdat ik de incassokosten met rente betaald heb (om deze kosten daarna te betwisten) is de redenatie dat ik akkoord ben gegaan door te betalen.

De oplossing

Ik wil de teveel betaalde incassokosten en rente terug

1 reactie

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer van der Beek,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht besproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

    We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijk groet,

    Christy Cyrus
    Infomedics

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. van der Beek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling incassokosten
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen