Opgelost door Infomedics: incasso

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 348186
Gebruiker
uzi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

nooit een factuur of herrinnering ontvangen, het gaat om een hoofdsom van EUR 3.09!! en nu opeens incasso kosten van EUR 40 bijgekomen. is gewoon ziek voor woorden en misselijkmakend hoe makkelijk dit allemaal gaat.

ik betaal de hoofdsom en geen incassokosten. kom ze maar halen!!

De oplossing

geen incassokosten. en de post naar het juiste adres aflveren!!

2 reacties

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Geachte heer Yilmaz,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht besproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Boer
    Infomedics
  2. Auteur
    uzi
    Datum
    opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
uzi
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen incasso kosten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen