Opgelost door Infomedics: Incassokosten zonder herinnering of aanmaning.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 527827
Gebruiker
hodad
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Infomedics stuurt mij geen brief of e-mail waarin incassokosten worden vermeld. Na betaling (10 dagen te laat) van rekening met kenmerk 02137069600071 is het bedrag met ongeveer €25 omhoog gegaan zonder mededeling of 1e herinnering of 2e herinnering. Factuur is inmiddels betaald en ik vind deze manier agressief en wettelijk niet correct. Ik heb online via hun site betaald. Ik kreeg geen optie om factuur te betalen zoals deze oorspronkelijk was. Ik heb hun een e-mail gestuurd en gevraagd om restant bedrag aan mij te retourneren omdat ze mij geen aanmaning of e-mail of brief gestuurd hebben met een verzoek herinnering zoals het wettelijk hoort.

De oplossing

Incassokosten terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Infomedics
    Datum
    Geachte mevrouw Kasmi,

    Naar aanleiding van uw klacht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht besproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Melissa de Boer
    Infomedics

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hodad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heel netjes aangesproken door medewerker en klacht opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Infomedics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen